За да направим нашата уебстраница съвременна и функционална, използваме „бисквитки“ (cookies). РАЗБРАХ ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ
Игри

Игра

ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА НАЦИОНАЛНАТА ПОТРЕБИТЕЛСКА ПРОМОЦИЯ „ИЗТРИЙ/РЕГИСТРИРАЙ И ИГРАЙ ЗА ЛЕТНИ НАГРАДИ 2025“

Описание

1.ПРЕДМЕТ

Провеждането и участието в Играта се извършва в съответствие с правилата, установени по-долу. Настоящите условия определят механизма на играта и начина на участие в нея. Условията са достъпни за всички лица на интернет страницата на www.my-market.bg. С извършването на което и да е от действията за участие в играта описани по-долу, всеки участник потвърждава и декларира, че се е запознал с тях, разбрал ги е и ги приема безусловно.

 

2.ОРГАНИЗАТОР

Под Организатор се разбира само и единствено „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България” АД. Организаторът определя регламента, продължителността и наградите на настоящата игра, която провежда. Всеки участник се запознава с условията и се съгласява с тях, преди да вземе решение да участва.

 

3. ОБХВАТ НА ИГРАТА

 

  1. Супермаркет MY MARKET /Ралица/ - гр.Варна, кв.Аспарухово, ул. „Г. Студена“ № 12;
  2. Супермаркет MY MARKET /Симона/ - гр. Варна, кв. Младост, до бл. 104;
  3. Супермаркет MY MARKET /Радост/ - гр.Варна, кв.Трошево, ул.“Радост“ №8Б
  4. Супермаркет MY MARKET /Лабиринт/ - гр. Варна, ул.“Андрей Сахаров“ № 9;
  5. Супермаркет MY MARKET /Камчия/ - гр. Варна, ул. „Д-р Пискюлиев“ № 62-64;
  6. Супермаркет MY MARKET /Одесос/ - гр. Варна, ул. „Стефан Стамболов“ № 31-33;
  7. Супермаркет MY MARKET /Пчелина/ - гр. Варна, ул. Патриарх Маским № 4
  8. Супермаркет MY MARKET /Опал/ - гр.Варна, ж.к.Младост, ул.“Хан Севар“ № 5;
  9. Супермаркет MY MARKET /Явор/ - гр.Варна, ж.к.Младост, ул.“Васил Чекеларов“ № 16;
  10. Супермаркет MY MARKET /Оазис / - гр. Белослав, ул.“Трети март“ № 101 а;
  11. Супермаркет MY MARKET /Сити/ - гр.Белослав, ул.“Кирил и Методий“ 18;
  12. Супермаркет MY MARKET /Електрон/ - гр. Варна, ул.“Генерал Тошев“№ 38;
  13. Супермаркет MY MARKET /СИДИ /- гр. Аксаково , ул. „Петрова нива“ № 5А ;
  14. Супермаркет MY MARKET /Студентска/- гр. Варна , ул.“Студентска“ № 7;
  15. Супермаркет MY MARKET /Виница/- гр. Варна ,  кв.Виница,ул.“Цар Борис III“ , № 1a;
  16. Супермаркет MY MARKET /Владиславово 2 /- гр.Варна, жк.Вл.Варненчик, до бл.11;
  17. Супермаркет MY MARKET /Левски /- гр.Варна, жк.Студентска, бл.4;
  18. Супермаркет MY MARKET /МИР/- гр. Варна , ул.“Мир“ № 66;
  19. Супермаркет MY MARKET / Евросити НОВ /- гр.Варна, ул. Анна Феликсова 14В;
  20. MY MARKET MИНИ /Гюрла /- гр.Варна, ж.к.Младост, ТКМладост № 50-55;
  21. MY MARKET МИНИ /Македония/-гр.Варна, ул.“Македония“ № 25;
  22. MY MARKET МИНИ /Петко Тодоров/- гр.Варна, ул.“Петко Тодоров“ № 58;
  23. MY MARKEТ МИНИ /Киселов/ - гр.Варна, ул.“Ген.Киселов“ № 7;
  24. MY MARKET МИНИ /Брегалница/ - гр.Варна, ул.“Брегалница“ № 65;
  25. MY MARKET МИНИ /Роза/ - гр.Варна, ул.“Роза“ № 32а;
  26. MY MARKET МИНИ /Роза 33/ - гр.Варна, ул.“Роза“ № 33;
  27. MY MARKET  МИНИ /Римски терми / - гр.Варна, ул.“Сан Стефано“ № 10;
  28. MY MARKET  МИНИ /Цар Освободител / - гр.Варна, ул.“Цар Освободител“ № 33;
  29. MY MARKET  МИНИ /Български орел / - гр.Варна, ул.“Български орел“ № 2;
  30. MY MARKET  МИНИ /Цар Асен/ - гр.Варна, ул.“Цар Асен“ № 1;
  31. MY MARKET МИНИ /Република/ - гр.Варна, бул.Република 58;
  32. MY MARKET  МИНИ /Белослав Център/ - гр.Белослав, ул.“Трети март“ № 29;
  33. МИНИ ШИШКОВА - гр.Варна, ул.“Михаил Колони“ № 17;

 

 

4. ПЕРИОД НА ИГРАТА

Промоцията се провежда на територията на страната, в обекти обозначени с рекламен материал за Промоцията и стартира на 27.05.2025 г. и продължава до 25.07.2025 г. и/или до изчерпване на количествата награди и/или скреч листове/скреч карти в участващите обекти, което от изброените събития настъпи първо, независимо от публикуването и/или наличието на рекламни материали преди и/или след посочените дати.

 

5. УЧАСТИЕ В ИГРАТА

Участник в Играта може да бъде само физическо лице, навършило 18 (осемнадесет) години, което е дееспособно. Забранено е участието в томболата на служители на „Май Маркет” АД,  както и на членове на техните семейства.

 

6. УЧАСТВАЩИ ПРОДУКТИ В ИГРАТА

6.1. всички вкусове на Cappy Лимонади 400ml и 1.25L в пластмасови опаковки, Powerade 500ml в пластмасови опаковки , Cappy JOY 500ml и 1.5L в пластмасови опаковки, Fuzetea 330ml CAN, 500ml в пластмасови опаковки и 1.5L в пластмасови опаковки.

 

 

7. НАГРАДИ

7.1. Лятна шапка с лого на Powerade, Cappy или Fuzetea;

7.2. Наградата, която може да бъде спечелена при участие в Промоцията в сайта www.coca-cola.bg е: Гифт карта на стойност 100лв от giftcometrue.com 

 

8. МЕХАНИЗЪМ

8.1. За да вземат участие в Промоцията, организирана в обектите, участниците трябва да закупят поне 2 бутилки от участващите продукти, в една касова бележка. За всяка покупка на 2 бутилки от участващите опаковки, участникът получава скреч карта на която има възможност да изтрие скреч поле. Скреч картата съдържа два вида полета: 

- Поле „Опитай пак“ – наличието на този текст означава, че участникът не е спечелил награда;

- Символ „шапка“ – наличието на този символ означава, че участникът печели награда Шапка с лого.

С изтриване на поле със символ шапка – получаваш своята награда на касата веднага.

 

Организаторът не носи отговорност, в случай че някои от видовете шапки с лого са изчерпани в конкретен обект. В такъв случай, печелившият участник получава от наличните шапки с лого в обекта, в който е участвал.

 

8.1.2. Награди ще бъдат раздавани до изчерпване на количествата, респективно до изчерпване на количествата скреч листове/полета в съответния участващ търговски обект.

 

 

8.1.4. Организаторът не е отговорен пред потребителите за награди, надвишаващи посоченото количество.

 

8.1.5. Информация за промоцията с награди в обектите може да се получи и на тел.: 0800 12345 (безплатно обаждане от всички оператори в България)  всеки работен ден във времевия диапазон от 09.00ч до 17.00 ч..

 

8.1.6. Наградите са лични, не могат да бъдат преотстъпвани или заменяни за паричния им еквивалент.

 

8.1.7. С настоящите официални правила, потребителите се считат уведомени, че шапките варират в различни видове цветове и Организаторът не носи отговорност, в случай на изчерпване на количеството шапки в определен цвят. В случай на печалба, потребителят има право да получи цвят шапка, какъвто е наличен в конкретния обект.

 

Онлайн част на Промоцията в сайта на coca-cola.bg :

 

8.2. За да вземе участие за спечелване на награди по т.7.2, участникът трябва да закупи 2 (две)  бутилки от участващите опаковки в една касова бележка, описани в т. 6.1., след което да прикачи касовата/ите си бележка/и в сайта на www.coca-cola.bg, в секция „Участвай сега“ , където участниците могат да вземат участие в Промоцията, след като са се регистрирали съгласно т. 8.3 от настоящите официални правила.

8.2.1. За валидна касова бележка, равняваща се на едно участие в томбола за награди по т.7.2, ще се считат САМО И ЕДИНСТВЕНО бележките, които отговарят на следните изисквания:

  • В касовата бележка присъстват поне 2 продуктa от участващите опаковки, описани в т. 6.1.
  • Покупката трябва да е направена в рамките на периода на кампанията, описан в т. 5.2. Ако датата на прикачената касова бележка е преди или след периода на кампанията, то тя ще бъде невалидна и участникът няма да има право да участва за наградата по т.7.2.
  • Участникът няма право да участва с една касова бележка повече от един път за целия период на кампанията, описана в т. 5.2. Всяка касова бележка, която е прикачена повече от веднъж, е невалидна.
  • Всяка касова бележка, която отговаря на изискванията, описани в настоящите правила и качена в сайта www.coca-cola.bg.  

Една прикачена касова бележка отговаря на едно участие в томбола за награди, обявени в т. 7.2 и ще се включи в най-близката дата за теглене на наградите. Награда може да бъде спечелена повече от веднъж от един участник, стига да бъде изтеглен с различни касови бележки, отговарящи на изискванията от настоящите правила.

 

8.3. Регистрация:

Потребителят трябва направи регистрация на сайта www.coca-cola.bg. Регистрация на код може да бъде направена след регистрацията на профил в сайта. Регистрацията е безплатна и изисква следното:

 

  • E-mail адрес. Задължително е Участникът да регистрира своя актуален имейл адрес.
  • Държава. Задължително е Участникът да избере държава.
  • Име и презиме: Задължително е Участникът да попълни две имена.
  • Дата на раждане. Задължително е Участникът да посочи дата на раждане. Тази информация остава видима само от Участника и администратор на www.coca-cola.bg
  • Минималната възраст за участие в промоцията е 16г.

Регистрацията се извършва съгласно описаните в сайта правила, с които при регистрацията потребителят се съгласява. С прикачването на касова бележка, в която има закупени поне два  от участващите продукти, участникът има право да участва за награда по т. 7.2 в томбола, където има шанс за спечелване на случаен принцип. Чрез участието си потребителят се съгласява и с настоящите правила на промоцията.

 

8.4. Допълнителна информация за промоцията може да се получи и на тел.: 0800 12345 (безплатно обаждане от всички оператори в България) всеки работен ден във времевия диапазон от 09.00ч до 17.00 ч.

 

 

За да вземат участие в Промоцията, участниците трябва да закупят наведнъж комбинация от 2 бутилки от участващите продукти.

8.2. При валидна покупка на 2 бутилки наведнъж в комбинация по избор от участващите продукти, от участващ в промоцията обект, участникът получава възможност да изтрие 1 (едно) скреч поле от скреч лист на място в търговския обект в момента на покупката.

8.3. При наличие на следните надписи в полето за изтриване:

-          „ПЕЧЕЛИШ БУТИЛКА“ – потребителят има право да получи един брой Powerade брандирана бутилка, описана в т. 7.1., веднага, на място в търговския обект;

-          „ОПИТАЙ ПАК“ – потребителят не печели награда;

9.ПОЛУЧАВАНЕ НА НАГРАДИТЕ

9.1. Наградите се получават на място в търговските обекти при предоставяне на печеливша скреч карта и касов бон с включени продуктите посочени в т.6;

9.2. Награди ще бъдат раздавани до изчерпване на количествата, респективно до изчерпване на количествата скреч листове и полета в скреч листовете в съответния участващ търговски обект, което от двете събития настъпи по-рано

9.3. Количеството на промоционалните награди е ограничено съгласно т.7.1., така че награди ще бъдат раздавани на принципа “първи купил - първи получил”, до изчерпване на количествата. 

 

10. ДРУГИ УСЛОВИЯ ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА ИГРАТА

При форсмажорни обстоятелства периода на томболата може да бъде удължен.

Участник в играта, спечелил награда съгласно тези условия и правила, няма право на замяна на спечелена награда с паричната й равностойност. Предоставяне (прехвърляне) на правото на получаване на наградата на трети лица не е разрешено. В случаите на извънредни (форсмажорни) обстоятелства, върху които организаторът не може да повлияе, организаторът има право да прекрати играта. Организаторът на игрите си запазва правото да внася промени в настоящите условия през периода на игрите. Промени на правила на настоящата Игра могат да бъдат извършени само  от Организатора. В този случай промените и измененията влизат в сила от момента на тяхното оповестяване на интернет страницата на -  www.my-market.bg

При нарушаване на настоящите правила, организаторът си запазва правото да изключи от участие съответните лица веднага и/или със задна дата. В такива случаи е възможно, вече придобити печалби да се отменят и изискат обратно. Участниците дават изрично съгласието си личните им данни да бъдат събирани и обработвани от дружеството за целите на играта, а в случай, че бъдат обявени за печеливши, дружеството да публикува техните имена  по избран от дружеството начин. Участието в играта предполага категоричното съгласие на участващите, предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани съгласно Закона за защита на личните данни от Организатора. Предоставените лични данни ще бъдат използвани само и единствено за целите на конкретната проява и обявяване на печелившите. Организаторът гарантира, че личните данни на лицата няма да бъдат обработвани за други, извън посочените в настоящите правила, цели. Организаторът поема задължение личните данни на участниците да не бъдат предоставяни на трети лица.